If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
абе аз не мога да разбера до кога ще сравнявате турбо с атмосферни автомобили и кои е тоя атмосферен дизел дето ще върви на едно със атмосферен бензин със същата кубатура е не търсете такъв няма
п.с. а колкото до вируса тои така пише тука все едно кара ГТВ от 70-те :P
Kолега, при дизелът 4500-5000 са си направо критични обороти. Ако ще я караш така, по-добре си вземи бензин, но от скромен опит с моето 1.9 ЖТД, мога да ти кажа, че не се налага да я вкарваш в червения сектор за да върви яко. Освен това, този дизел не е просто турбо-дизел, а е комън рейл. Там динамиката е друга, че и разходът и той
Разликата в конете при чипването идва от факта, че единия двигател 2.4ЖТД) е с турбо, а другия (2.0 ТС) не е. При турбо-бензинов вариант 2.0 конете скачат с около 50, ако не се лъжа. Ако ще си вземаш кола на < 150,000 км, бих ти препоръчал дизелчето. При тях и реалните километри могат да се хванат в специализиран сервиз. Има един тънък момент при тях обаче и той е турбото, което пищи на горе-долу толкова километри, а то си струва някой лев
Е, добре де...грешката е моя Имах предвид дали ще се раздрънка бързо, ако я вкарвам по-високи от нормалните обороти!!! Не се съобразих, че ЖТДто е до 6000 оборота Но да кажеме при 4000 об/мин???
Иначе и аз тва съм чувал, че дизелите на Алфа Ромео бая вървяли! А каквото и да си говориме...разходът е бая бая по-нисък!!! Брат ми например си купи наскоро Октавиа 1.9 ТДИ 90 кс и трябва да ви кажа, че направо бях очуден как тва нещо направи 180 към морето без да се замисля!!! Представям си само какво прави 2.4 или 1.9 ЖТД
Иначе имаш ли представа какви пари горе-долу им е турбото??? Аз така или иначе съм решил, че ако купувам нещо такова, то 100% ще мине преди това на пълна диагностика!!! Мога ли иначе да разчитам на теб, ако си взимам JTD да ми препоръчаш някой хубав сервиз, където да ми направят диагностика, а и да остановят дали километрите са реални??? Ще съм ти много задължен
А иначе мога ли да ви питам всички според вас коя е по-добра 156, 155 или 145???
Лек ден на всички ви
Honda Civic 1.5 16V 148 PS
Drive fast, die old...and make sure that everybody will remember you!!!
И не забравяйте - див човек и силен вятър нищо не може да ги спре!!!
При 4000 оборота си ок. Ама не мога да си представя как ще пълниш обортомера до 4000 на всяка предавка
Иначе няма такова понятие като 'нормални обороти' Има си едни критични, в които да не влизаш и толкова. Важно е докато е студен двг-то да не я форсираш много. Тогава забрави за 4000 оборта, ако ти е мил двигателя Това важи за всеки дизелов ДВГ, де
Пак да повторя, че аз имам 1.9 ЖТД и колата ми е 146-ца. Все пак разликата в шаситата и между 1.9 и 2.4 двигателите си я има. най-добре е някой с 156 2.4 ЖТД да ти каже за акво иде реч. Аз само съм чувал
Турбото, ако не се лъжа, е към 1000+ лв чисто ново. Има хора, които знаят по-добре. предполагам ще ти кажат. Аз съм на ниво 'ентусиаст' засега За диагностика в сервиз в София май се препоръчва Вантотрейд, но нека софиянци си кажат. Да не говорим, че има хора, които посещават този форум и биха могли да ти дадат неоценими съвети при покупката
Потърси също из форума за подобни теми. Има толкова много писано за дизеловите алфи.
А пък последния ти въпрос звучи малко несериозно Не можеш да сравняваш тези три модела. Прекалено различни са
П.С. Пък шкодите 1.9 ТДИ как ще ги разпаряш даже и с 1.9ЖТД да си....
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
При 4000 оборота си ок. Ама не мога да си представя как ще пълниш обортомера до 4000 на всяка предавка
Иначе няма такова понятие като 'нормални обороти' Има си едни критични, в които да не влизаш и толкова. Важно е докато е студен двг-то да не я форсираш много. Тогава забрави за 4000 оборта, ако ти е мил двигателя Това важи за всеки дизелов ДВГ, де
Е, аз не казвам, че всяка предавка ще е 4000 оборота!!! Лошото е, че го имам тоя навик само за 1ва скорост Нататък си ги вкарвам нормално
Иначе как така да няма нормални обороти??? Например на сегашната ми кола в заводската книжка си пише, че нормални обороти са до 3000, демек препоручително е превключването на скоростите да става до 3000 об/мин като критичните започват от 5500!!! А кви са тия между 3000 и 5500 трябва да се пита в Хонда Но като цяло ти разбрах мисълта
Първоначално публикувано от trustworthy
А пък последния ти въпрос звучи малко несериозно Не можеш да сравняваш тези три модела. Прекалено различни са
Е, бих се съгласил само за 145цата!!! 155 и 156 не смятам, че са толкова различни!!! За мен тези два модела са нещо като старата 8ма серия на БМВ и новата им 6та серия...както се казва 6цата е продължението на 8цата!!! Това е мое мнение обаче Признавам си, че от Алфи не разбирам, затова и питам
Първоначално публикувано от trustworthy
П.С. Пък шкодите 1.9 ТДИ как ще ги разпаряш даже и с 1.9ЖТД да си....
Със сигурност Най-малкото, че 1.9 ЖТД е мин. 105 кс, а не 90
Honda Civic 1.5 16V 148 PS
Drive fast, die old...and make sure that everybody will remember you!!!
И не забравяйте - див човек и силен вятър нищо не може да ги спре!!!
...Иначе как така да няма нормални обороти??? Например на сегашната ми кола в заводската книжка си пише, че нормални обороти са до 3000, демек препоручително е превключването на скоростите да става до 3000 об/мин като критичните започват от 5500!!! А кви са тия между 3000 и 5500 трябва да се пита в Хонда Но като цяло ти разбрах мисълта ...
Аз не съм питал в Алфа Ромео може, не може ли над 3000, но при 180 км/ч оборотомера отива към 4000. Щом са ми ги написали в бяло до 4500, ползвам си ги и толкоз Иначе аз гледам да сменям нормално на около 2000, щото иначе се получава негативен ефект върху разхода
Първоначално публикувано от Pitbull_Germany
...Е, бих се съгласил само за 145цата!!! 155 и 156 не смятам, че са толкова различни!!! За мен тези два модела са нещо като старата 8ма серия на БМВ и новата им 6та серия...както се казва 6цата е продължението на 8цата!!! Това е мое мнение обаче Признавам си, че от Алфи не разбирам, затова и питам ...
Там най-добре колегите с такива коли да се изкажат.
Първоначално публикувано от Pitbull_Germany
...Със сигурност Най-малкото, че 1.9 ЖТД е мин. 105 кс, а не 90
105 кс, ама италиянски
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Е, бих се съгласил само за 145цата!!! 155 и 156 не смятам, че са толкова различни!!!
да внесем малко светлина, 155 и 145 са много по-подобни (фиат типо платформа) от която и да е от двете иу 156
156 е на качествено и принципно различно равнище
2.4JTD е мотора, кой квото да ти говори
аз лично съм виждал как 2.4JTD 156ca с чип къса 145QV с чип, и GTV 2.0 TS и то без замисляне
освен това , виждал съм какво прави 147 1.9JTD с чип (115 до 150
к.с.) с алфа Spider 99ta 2.0ТС - 155к.с. (същия мотор е слаган в 156)
та при еднаква цена на придобиване, и при еднакво състояние
и сходни екстри
2.4JTD е за препоръчване пред 2.0 ТС
особено при ясната мисъл че ще се слага чип
Е, бих се съгласил само за 145цата!!! 155 и 156 не смятам, че са толкова различни!!!
да внесем малко светлина, 155 и 145 са много по-подобни (фиат типо платформа) от която и да е от двете иу 156
156 е на качествено и принципно различно равнище
2.4JTD е мотора, кой квото да ти говори
аз лично съм виждал как 2.4JTD 156ca с чип къса 145QV с чип, и GTV 2.0 TS и то без замисляне
освен това , виждал съм какво прави 147 1.9JTD с чип (115 до 150
к.с.) с алфа Spider 99ta 2.0ТС - 155к.с. (същия мотор е слаган в 156)
та при еднаква цена на придобиване, и при еднакво състояние
и сходни екстри
2.4JTD е за препоръчване пред 2.0 ТС
особено при ясната мисъл че ще се слага чип
Благодаря ти, приятелю!!! Ти наистина внесе светлина в стаята на моето незнание...хахаха
Аз и затова много много не говоря за Алфу, щото както се вижда 156 няма нищо общо с 155 Ма кво да се прави
А и най-вече ти благодаря и за конкретния и качествен отговор, който ми даде!!! Аз също като че ли съм се засилил към 2.4 JTD!!! Не само защото повече го хвалят, а и защото все пак и разходът е от значение, а смятам, че за ускорението и кончетата, които 2.4 предлага разходът й е направо ЧУДЕСЕН
A може ли да те питам още нещо!!! Откъде е за предпочитане да си взема колата - от Германия или от България??? Защото като ги гледам в Германия...ми 156ците за докъм 5000 евро са на по 160.000 и нагоре!!! Да не говориме, че има такива и на по 250.000, а са например за 4000 евро!!! Ти лично какво би ме посъветвал??? Такова ли прецакване ще е, ако я взема от България!!!
Благодаря ви още веднъж на всички
Honda Civic 1.5 16V 148 PS
Drive fast, die old...and make sure that everybody will remember you!!!
И не забравяйте - див човек и силен вятър нищо не може да ги спре!!!
Е, бих се съгласил само за 145цата!!! 155 и 156 не смятам, че са толкова различни!!!
да внесем малко светлина, 155 и 145 са много по-подобни (фиат типо платформа) от която и да е от двете иу 156
156 е на качествено и принципно различно равнище
2.4JTD е мотора, кой квото да ти говори
аз лично съм виждал как 2.4JTD 156ca с чип къса 145QV с чип, и GTV 2.0 TS и то без замисляне
освен това , виждал съм какво прави 147 1.9JTD с чип (115 до 150
к.с.) с алфа Spider 99ta 2.0ТС - 155к.с. (същия мотор е слаган в 156)
та при еднаква цена на придобиване, и при еднакво състояние
и сходни екстри
2.4JTD е за препоръчване пред 2.0 ТС
особено при ясната мисъл че ще се слага чип
Там е работата, че и аз съм виждал, какво прави 145 без чип със 147 с чип Много бързате да отписвате бензинките (да не говорим какво би сторила 145 с турбо със 147 с турбо)
За 220 и 11 разход - който го е страх от мечки да не ходи в гората
Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".
В този случай, а той не е прецедент, става въпрос за 156 2.4 ЖТД vs 156 2.0 TS. факт е, че не са аналогични двата типа ДВГ, но нещата се балансират по отношение на цената (в това число и разходите) и оттам вече логиката се изкривява, но е обяснимо. Друг бензинов ДВГ няма за съпоставка при този модел.
То иначе може и 156 3.2 GTA да се вземе, но там вече нещата съвсем загрубяват. В нашата Българска обстановка, в общия случай се търси разумният компромис. Това е цялата работа.
Все пак страха от мечки си остава за някои
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Там е работата, че и аз съм виждал, какво прави 145 без чип със 147 с чип Много бързате да отписвате бензинките (да не говорим какво би сторила 145 с турбо със 147 с турбо)
А виждал ли си какво прави 145 със 156??? Тва ми е интересно, щото аз лично не съм, а 145 е май по-лека, така че...
Първоначално публикувано от Naso
Да де ама не да ми разправят, как дизела бил ебем ти кефа, а бензина е най-недомисления мотор.... айде моля ви се
Аз не разбрах кой е казал, че бензинките са гадни коли??? Аз също карам бензинка!!!
Първоначално публикувано от Naso
За 220 и 11 разход - който го е страх от мечки да не ходи в гората
Бе мен от мечки не ме е страх...и 3 години си ходя като пич в гората, щото колата ми е към 150 кончета и разходът й е там някъде!!! Така че не ме е страх от мечки...просто ми писна да си давам половината пари за бензин...сешташ ли се А и аз не е като да карам малко на месец!!! Не слизам от нея!!!
Honda Civic 1.5 16V 148 PS
Drive fast, die old...and make sure that everybody will remember you!!!
И не забравяйте - див човек и силен вятър нищо не може да ги спре!!!
Не бе не искам да кажа нищо лошо за дизела. Струва ми се само, че се прокрадва мнение за дизела, че едва ли не е от друга планета
Абе май накрая на бензиновите фенове ше се гледа, както сега гледате на хората със 75ци, спринтове и други чешити
Иначе мойта 145ца е 1240кг според производителя. Незнам дали е тежка.
Да ти кажа честно за мен бензиновия двигател си е бензинов двигател!!! Ако искаш много кончета и ускорение...тва е решението!!! Ама лошото е, че колкото по-голям двигател...толкова по-голяма уста вади!!! А тоя бензин така го набичиха, че за да си карам бензин и да не ми дреме ше трябва да направят заплатите като в чужбина...демек след 10 г. може и да карам W12
Иначе за 145цата ти...ми не знам...на 156 й дават 1250 кг. за 2.0 ТС и 1385 кг. за 2.4 ЖТД Така че май сте равни
Honda Civic 1.5 16V 148 PS
Drive fast, die old...and make sure that everybody will remember you!!!
И не забравяйте - див човек и силен вятър нищо не може да ги спре!!!
АЗ, не Знам колега, ти Защо си останал с впечетление, че Алфа Ромео е автомобил За юркане, и то баш по немските магистрали Ако искаш да я счупиш , това е най правилната кола...
Само погледни колко бенЗинови има със строшени мотори в мобиле.де, не са една и не са две ами е МАСОВО, диЗелите са по малко betroffen, но това е Защото се карат спокойно. Така, че го имаи в пред вид. Не можеш да искаш от кола която е най евтината в нейния клас/като иЗключим корейските,китайските и тем подобни/, хем да е хубава хем да е Здрава.
Сега от светофар до светофар, или там 10 километра на пълна гаЗ , ше иЗдържи, ама я е пробвай редовно Манхайм Франкфурт и си готов.Това от личен опит.
Comment